WARS S.A. rozpoczyna sezon letni z nowym, apetycznym menu w wagonach gastronomicznych. Od dziś podróżujący pociągami kategorii EIP (Express Intercity Premium), EIC (Express Intercity) oraz IC (Intercity) mogą liczyć na kulinarne nowości, które umilą każdą podróż – zarówno służbową, jak i wakacyjną.
Nowe menu dostępne w wagonach gastronomicznych to kolejny krok w realizacji szeroko zakrojonej strategii poprawy jakości i spójności usług świadczonych pasażerom przez WARS S.A. w ramach Grupy PKP.
Letnia odsłona oferty, wprowadzana pod hasłem „Kolej na lato”, kontynuuje kierunek zapoczątkowany przez kampanię „Kolej na kawę” – pierwszą, ogólnopolską aktywację promującą nową kawę serwowaną w pociągach WARS. Akcja ta stanowiła istotny punkt zwrotny w komunikacji i standaryzacji produktów pokładowych, budując fundament pod kolejne zmiany w ofercie.
Kampania „Kolej na Lato” to nie tylko letnie podróże i kawa o nowej jakości, ale także zupełnie nowe smaki na pokładach pociągów. WARS prezentuje odświeżone menu, które łączy tradycję z nowoczesnością – idealne dla tych, którzy w trasie szukają nie tylko wygody, ale i przyjemności kulinarnej.
– Chcemy, aby podróż koleją była nie tylko wygodna, ale i smaczna. Nasze nowe propozycje w menu powstały z myślą o różnorodnych gustach kulinarnych naszych pasażerów – od klasycznych smaków po lekkie, letnie opcje – mówi Edyta Płuciennik – Skalska rzecznik prasowy WARS S.A.
W pociągach EIP i EIC pasażerowie mogą spróbować m.in.:
- delikatnych naleśników ze szpinakiem,
- francuskich rogalików z różnorodnymi dodatkami,
- kolorowych bowli z ciecierzycą lub łososiem,
- wyrazistej sałatki z kurczakiem i marynowaną rzodkwią,
- kultowych placków ziemniaczanych z gulaszem i ogórkiem kiszonym,
- klasycznego kotleta mielonego z buraczkami.
W pociągach kategorii IC pojawiły się natomiast:
- naleśniki ze szpinakiem,
- sycące tortille z kurczakiem lub z szynką i serem,
- sałatka z kurczakiem,
- grillowany filet z kurczaka,
- i na deser – domowa szarlotka, która przypomni smak wakacji u babci.
To kulinarna odsłona letniej kampanii WARS, która podkreśla, że podróż koleją może być nie tylko wygodna, ale i pyszna. Wszystkie dania zostały przygotowane z myślą o sezonowości, jakości i różnorodności – tak, by każdy pasażer mógł znaleźć coś dla siebie.
Wprowadzenie letniego menu to nie tylko zmiana w ofercie kulinarnej, ale element szerszej strategii modernizacji usług świadczonych przez WARS S.A. w ramach Grupy PKP. Spółka konsekwentnie realizuje kierunek rozwoju skoncentrowany na podnoszeniu jakości obsługi klienta, dostosowywaniu produktów do zróżnicowanych oczekiwań pasażerów oraz budowaniu pozytywnego doświadczenia podróżnego.
– Gastronomia kolejowa ma dziś ogromny potencjał. Inwestujemy w jej rozwój, ponieważ wiemy,
że współczesny pasażer oczekuje nie tylko punktualności i wygody, ale także jakości w każdym aspekcie podróży – komentuje Mikołaj Pawlak Dyrektor Wykonawczy WARS S.A. – Nowe menu to krok w stronę standaryzacji i profesjonalizacji naszych usług, również w kontekście partnerstw biznesowych, konferencji na torach i podróży służbowych.